Na 26 jaar eindelijk pijnvrij
- Dec 10, 2024
- 2 min read
Na jarenlang sukkelen met fibromyalgie en afgelopen jaar een CVA met de daarbij behorende klachten kwam ik bij Simone terrecht.
Fibro belemmerde mijn hele doen en laten, de pijn die ik 24/7 ervaarde zorgde er uiteindelijk ook voor dat ik me steeds meer ging isoleren. De ontstekingen vraten zoveel energie dat ik werkelijk nergens meer puf voor had. Door het CVA had ik een angst ontwikkeld die ervoor zorgde dat het vertrouwen in mijn lichaam nóg minder werd.
Tijdens het eerste consult merkte ik meteen dat ik goed zat. Ik had het gevoel dat ze direct wist waar te beginnen en wat de rode draad door mijn verhaal was. Ik voelde me begrepen en nóg belangrijker....gehoord en gezien.
Ik kreeg tips ,oefeningen en advies waar ik meteen mee aan de slag ben gegaan. Na een week begon ik verschil te merken en na 4 weken kon ik het wel van de daken schreeuwen!!! Na 26 jaar lang elke dag met pijn te hebben gelopen....liep ik nu PIJNVRIJ een blokje om met mijn hond.
Ik denk niet dat ik uit hoef te leggen hoe bevrijdend dát voelt.
Het zijn kleine veranderingen maar met een grote impact. En ze zijn gemakkelijk toe te voegen aan mijn dagelijkse routine.
Het heeft mij een stuk vrijheid ,inzicht en levensvreugde teruggegeven.Daar waar ik eerder af moest haken,doe ik nu weer gezellig mee.
Deze ervaring gun ik echt iedereen....
Heb jij fibro klachten,of zit jij gewoonweg niet lekker in je vel? blijf niet lopen met klachten en laat je niet vertellen dat alles tussen je oren zit.
Maak eens een afspraak en ga een gesprek met Simone aan. Laat je adviseren wat de mogelijkheden voor jou zijn want ook voor jou kan ze het verschil maken...daar ben ik van overtuigd.
Gun het jezelf!
.png)