
Mijn verhaal
Waarom ik het anders doe dan de gemiddelde therapeut?
Omdat ik geloof dat te veel mensen rondlopen met klachten die helemaal niet “normaal” zijn en niet nodig zijn — ook al voelt dat na jaren misschien wel zo.
Misschien herken je het:
klachten die er al zo lang zijn dat je denkt “dit hoort gewoon bij mij” of “het zit in de familie”.
Maar wat als dat niet waar is?
Wat als jouw lichaam helemaal niet bedoeld is om met pijn, vermoeidheid of onrust te leven — en je je juist weer vrij en energiek kunt voelen?
Ik weet hoe het is.
Zelf liep ik ook rond met vage klachten waar niemand echt een antwoord op had: hartkloppingen, een landkaarttong, jeuk op mijn benen, vermoeidheid. Ik ging van plek naar plek, maar kreeg geen duidelijke oorzaak te horen.
En toen besefte ik pas echt wat cliënten bedoelen als ze zeggen: “ik voel me niet begrepen.” “Ik ben overal al geweest maar niemand kan mij helpen.”
De echte verandering kwam toen ik mijn eigen klachten ben gaan benaderen vanuit de vitaliteitsdomeinen. Mijn energie kwam terug, mijn klachten verdwenen en ik leerde opnieuw begrijpen wat mijn lichaam mij eigenlijk probeerde te vertellen.
Die ervaring heeft mijn kijk op gezondheid blijvend veranderd.
De combinatie van mijn kennis en kunde als physis specialist binnen de domeinen, mijn achtergrond als fysiotherapeut, mijn werk binnen de specialistische GGZ als psychosomatisch therapeut, mijn ervaring als massagetherapeut, energetisch therapeut en mijn persoonlijke ervaring vormt vandaag de basis van hoe ik werk.
In mijn praktijk Bloei heb ik de mooiste baan die er is:
mensen begeleiden naar een lichaam waarin ze zich weer goed voelen.
Meer energie. Dieper slapen. Minder pijn.
En vooral: je weer koning of koningin voelen in je eigen lijf.
Want dat is waar het voor mij om draait — dat jij niet leert leven mét je klachten, maar ontdekt hoe het ook zonder kan.
.png)
